Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Cohen, Elizabeth G.
Naslov:Classroom processes
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 83-88
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 87-88 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:I sociološki kontekst i organizacijska pravila učitelja i učenika određuju ono što se događa u razredu. Uz njih, veliki utjecaj imaju socijalni sistemi unutar razreda, a koji se tiču odnosa između učenika i odnosa učenika i učitelja. Članak daje pregled onog ašto su sociolozi obrazovanja zaključili o aspektima razrednih procesa: učitelj kao autoritet, promjene u ulozi učitelja kao odgovor na promjene u metodama poučavanja, posljedice statusne hijerarhije koja se razvija među studentima te osobni odnosi između studenata i njihova povezanost s uređenjima u razredu.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * razred * učitelj * učenici
UDK:316+37.018
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9128

2
ISBN:0-8077-3331-8
Autor(i):Cohen, Elizabeth G.
Naslov:Designing groupwork : strategies for the heterogeneous classroom / Elizabeth G. Cohen ; foreword by John I. Goodlad
Izdanje:2nd ed
Impresum:New York ; London : Teachers College, Columbia University , 1994
Materijalni opis:XVIII, 202 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: str. 189-195. - Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * edukacija * rad u grupama * interakcija * grupni rad * studenti
UDK:316.6
Signatura:SOC 316.6 COH d
Inventarni broj:9630
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4376

Upit: PersonalName_swish=(Cohen Elizabeth G. )

login